A vállalkozásod akkor lesz hosszútávon fenntartható, ha önazonos.
Tudom, milyen érzés, amikor úgy érzed, a vállalkozásépítés csak stressz, küzdelem és állandó megfelelési kényszer.
Mintha csak egyetlen, merev út létezne a sikerhez, ami neked valahogy nem fekszik… De mi van, ha létezik egy másik út is?
Egy olyan, ahol a szíved vezet, az öröm az üzemanyag, és az önazonosság a legfőbb érték?
Hagyományos vs. szívközpontú
Sok szívközpontú vállalkozó, különösen a nők körében, küzd ezzel a dilemmával. Érzik a hívást, szeretnének valami különlegeset alkotni, de félnek, hogy a "hagyományos" üzleti világban elveszítik önmagukat. A félelem és a káosz érzése sokszor megbénít, és megakadályozza őket abban, hogy megvalósítsák álmaikat.
Pedig hidd el, lehet másként! Lehet szívből, örömmel és önazonosan is vállalkozást építeni. Sőt, én hiszem, hogy ez az egyetlen fenntartható út a hosszú távú sikerhez.
Miért fontos az önismeret a vállalkozásban?
Az önismeret a kulcs ahhoz, hogy felismerd a saját értékeidet, erősségeidet és egyedi tehetségedet. Ez az alapja annak, hogy olyan vállalkozást építs, ami nem csak "működik", hanem mélyen kapcsolódik a küldetésedhez és örömmel tölt el. Gondolj csak bele: ha tisztában vagy azzal, ki vagy valójában, sokkal könnyebb lesz olyan termékeket vagy szolgáltatásokat kínálni, amikben hiszel, és amiket hitelesen tudsz képviselni. Ez a hitelesség pedig vonzza az ideális ügyfeleidet, akikkel valódi kapcsolatot tudsz kialakítani.
A marketing szívközpontú megközelítése
A marketing nem egy szükséges rossz, hanem egy lehetőség arra, hogy megoszd a világoddal a szenvedélyedet és segítesz általa másoknak. A szívközpontú marketing lényege, hogy ne manipulálni akarj, hanem értéket teremteni. Nem az a cél, hogy minél többet eladj, hanem az, hogy olyan embereket érj el, akiknek valóban segíteni tudsz a szolgáltatásoddal. Ez a hozzáállás nemcsak a vállalkozásodnak tesz jót, hanem a lelkednek is. Hiszen mi lehetne jobb annál, mint azzal foglalkozni, amit szeretsz, és közben mások életét is pozitív irányba befolyásolni?
Elhoztam neked az 5 kedvenc önismereti kérdésemet a szívközpontú vállalkozás építéséhez:
- Miért indítottam el a vállalkozásomat, és milyen értéket szeretnék a világnak adni vele?
- Kik azok az emberek, akiket legszívesebben szolgálok?
- Melyik tevékenység ad most a legtöbb örömöt és energiát az üzletemben?
- Miért lehetek ma hálás a vállalkozásomban – akár apróságért is?
- Melyik félelmem tart vissza leginkább a láthatóságtól, és mi az első kicsi lépés, amivel feloldhatom?
Lehet szívből, önazonosan és örömmel vállalkozni – és meg is lehet belőle élni!
A Soulpreneur Csoportos Mentor Program abban támogat, hogy végre ne csak adni tudj, hanem bátran látszódj és önazonosan értékesíts.
✨ Lépésről lépésre megmutatjuk hogyan építs olyan marketing stratégiát, ami nem szorít formába, hanem felszabadít.
✨ Bármikor elindulhatsz önállóan a tananyaggal (Soul Marketing Térkép), és évente kétszer – tavasszal és ősszel – együtt is végighaladunk csoportosan 11 héten át, egy megtartó közösségben. Akárhányszor ismételhetsz, bármennyit kérdezhetsz, mi melletted leszünk!
Képzeld el, hogy olyan vállalkozásod van, ahol…