szívközpontú marketing és értékesítés
Mit jelent szívből, önazonosan marketingelni és vállalkozni?
Ez egy újszerű üzleti megközelítés, ami az önazonosságra, őszinteségre és a igazi emberi kapcsolódásokra fókuszál. Mielőtt kiáramlik, befelé figyel, a saját álmainkra, belső útmutatására.
A profit mellett, ami a vállalkozás alapja, az értékadást tartjuk szem előtt és azt, hogy minél nagyobb pozitív hatást tudjunk elérni. Hiszünk abban, hogy a kettő nem zárja ki egymást. A profit és a szív együtt lehet pozitív hatással.
Manipuláció, gyomorgörcs és nyomulós értékesítési taktikák helyett, a tudás megosztására, inspirációra, értékadásra és az önazonosságra fókuszálunk. Hiszünk abban, hogy azáltal, hogy követjük a szívünket, az álmainkat, a saját értékeinket, nem csak a saját életünket éljük teljesebben, hanem a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal jobbá tudjuk tenni az ideális ügyfelünk életét.
Amennyiben a fenti sorok rezonálnak veled, tarts velünk!
Indul a nagysikerű Soulpreneur Vállalkozói Program tavaszi évfolyama, és mint mindig, érkezik a welcome drink-ed, hogy bele tudj díjmentesen kóstolni abba, hogy mennyivel könnyebb egy szívközpontú mentor segítségével építeni a vállalkozói stratégiádat, önazonosan, szívből!
A Soulpreneur Program megálmodója:
Tölgyessy Zsófi
Több mint 10 éve támogatom a közösségemet abban, hogy minél többen váltsák valóra a vállalkozói álmukat és szívből tudják építeni a marketingjüket, könnyedén.
Májusban, immár 16. alkalommal indul útjára az Soulpreneur Vállalkozói Program, ami tudatos, szívközpontú, vállalkozóknak szól, akik szeretnének megtanulni bevételt termelő vállalkozást építeni, de lélekkel, önazonos marketing /értékesítési lépésekkel. Ez az ajándék esemény kóstolót ad neked ebből az útból! Utána is folytathatod velünk a megvalósítást 11 héten át! Majd azután is, hiszen díjmentesen lehet velünk ismételni minden évfolyamban!!!
Hogyan lehetséges, hogy ugyanaz "neki működik és nekem nem"?
Az elmúlt 10 évben többszáz vállalkozóval volt lehetőségem együtt dolgozni. Volt aki azonnal sikereket ért el, volt aki sokkal lassabban és volt akinek "nem sikerült". Ez arra inspirált, hogy figyeljek:
Hogyan lehetséges, hogy ugyanaz a stratégia, marketing eszköz "neki működik és neki nem"?
Mi szükséges ahhoz, hogy önazonos sikert érjünk el a vállalkozásunkban, ráadásul fenntartható módon?
Fenntartható: öröm + profit együtt!
3 fő dolog emelkedett ki. az évek során.
Ezt fogjuk körbejárni a kihívás keretében.
Imádni fogod ezt a 3 napot! Írd be a naptáradba: Május 6-8,
10:00 - 11:00